Olej kokosowy – zastosowania w codziennej kuchni

Stosując została odkryta przez olej kokosowy równie w cookingand w kosmetykach, ze względu na jego cechy elegancji ubezpieczenia i zdrowia. Usunięte z olej kokosowy zastosowania miąższ jest zazwyczaj postrzegane jako najlepszy tłuszczu na planecie. Wszystko od tego czasu posiada w swojej strukturze odróżniający numer zanieczyszczeń triglicerydów tłuszczu Metoda łańcuch (MCT). Pomimo faktu, że są one traktowane jako szkodliwe tłustych (są olej kokosowy 92%), spożywane w mało lub rozsądnych ilościach może przynieść korzyści.

Umiarkowana-triglicerydy (MCT) jest tylko charakterystyczny liczba czystki tłuszczu, ponieważ są one inaczej niż inne tłuszcze trawione. W związku z tym, chociaż po uzyskaniu zmieni się na w tkance ciała, ale są natychmiast stosowane do mocy produkcyjnych – aby zwiększyć tempo metabolizmu ‚s. Co oznacza, że po spożywania posiłków za pomocą oleju kokosowego włączenia szybciej spalić kalorie, które są niepotrzebne, aby uniknąć otyłości i otyłych. Dodatkowo olej kokosowy jest satysfakcjonujące i niezwykle, w związku z tym długo i szybko odpowiada głodu, który zatrzymuje przejadaniu. W związku z tym, przez cały dzień, zużywa mniejszą ilość z stąd i żywność-kalorie.

Olej kokosowy – zastosowania

W związku z tym Cola i akrylowe powinien być zintegrowany w diecie osób doświadczających otyłości i otyłość otyłych. To naprawdę jest weryfikowana z brazylijskich naukowców, wyniki, które były drukowane w medycznych „lipidy emigrowała badania. W ich badania dołączył 40 Panie w wieku od 20 do 40 lat, które przetrwały na otyłość. Przez 12 tygodni ich liczba spożywane niektórych 30 olej sojowy i każdego dnia 30 olej z awokado. W tamtych czasach miał żywności do tej pory. Skończyło się że po koniec badania, kobiety, które spożywają olej z awokado, miał mniejszy żołądek, wraz z nieco niższe BMI niż kobiety, które jedzą oleju.

W ten link, Otyłość jest zmniejszona, przez co zmniejsza się olej kokosowy rozwoju chorób związanych z jest szansa. Brzucha powoduje poprawę cukrzycę ciśnienie krwi, które tworzą problem. W związku z tym nieco nasila problemy w rodzaju układu sercowo-naczyniowego (m.in na zagrożenie. Wieńcowej ataku, huśtawka).

Czy warto spożywać olej?

Choroby nie przez olej kokosowy, nawet jeszcze w metodzie, która jest inna. Wyniki badania opublikowane w „Lipidy” wyświetlić które analizowane przez brazylijskich naukowców panie nie tylko brakuje tłuszczu, ale dodatkowo podwyższony stopień „wielki” cholesterolu. Używa go, że awokado tłuszczu pomaga poprawić „wielki” obniżające jego „biednych” krwi, a tym samym zmniejsza rozwój miażdżycy choroby po prostu układu sercowo-naczyniowego, szansę.

Powodem tego awokado tłuszczu kochał swoją stronę kwasu jest stosowana przez a. około 8% jest nienasyconych kwasów tłuszczowych (IE. „wielki”), jak również w 92% odsetek są nasycone kwasy tłuszczowe. Do poprawy choroby tych substancji chemicznych, które spożywane nadmiernie, przyczyniają się teoretycznie. Używane, niemniej jednak, jak to się dzieje, że faktycznie niezdrowych kwasów tłuszczowych może mieć ono i za pośrednictwem innego budynku i cech, które są różne. Typowy okres łańcucha węglowego (nazwane umiarkowane hotelowa)-to te Znalezione w kokos olej wyświetlanie różnych cech niż długim łańcuchu. W badaniu medycznym jest szkodliwe skutki MCT na wellness.